بازدید از مناطق آسیب‌دیده منطقه ۷

🔹عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران به همراه محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۷ از برخی نقاط آسیب‌دیده این منطقه در جنگ رمضان بازدید کرد.محمدخانی:🔹شهرداری تهران از نخستین ساعات وقوع حوادث در کنار مردم بوده و تمامی ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات و تسریع روند رسیدگی به مطالبات شهروندان به کار گرفته است.▪️سربلندی شهرداری تهران در این جنگ، مرهون زحمات تلاش‌های شبانه‌روزی خانواده بزرگ شهرداری بوده و باید از همه همکاران به خصوص در شهرداری منطقه ۷ در حوزه‌های مختلف نواحی، خدمات شهری، بحران و سایر حوزه‌ها قدردانی کرد.🔹حضور پرشور مردم در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی نشان می‌دهد که سرمایه اصلی کشور، مردم هستند و همین همدلی و همراهی بزرگترین پشتوانه برای عبور از شرایط دشوار به شمار می‌رود.▪️مدیریت شهری خود را موظف می‌داند در کنار ارائه خدمات روزمره، زمینه تقویت نشاط اجتماعی، همبستگی عمومی و حضور فعال شهروندان در فضاهای شهری را فراهم کند.
10:54 - 18 خرداد 1405