این خبر حذف شده است.
آتشزدن اتوبوسها با ورود به ترمینال
در این اغتشاشات، شاهد این بودیم که وارد ترمینال اتوبوسها شدند و این اتوبوسهایی که از پول مردم خریداری شده را آتش زدند.با تلخی باید بگویم ۷۹ دستگاه اتوبوس در سه شب گذشته آسیب دیدند که ۵۰ دستگاه از آنها تقریبا از بین رفته است.در طول سه شب آمار آسیب ها و آشوبها کاهش پیدا کرد. یکی از راههای کس…نمایش بیشتر
@user170909998263357686721 دی 1404در پاسخ بهچرا از جیب مردم؟چرا از جیب امثال دایی و غفوری بی شرف نه؟چرا از جیب مسببین حذف ارز ترجیحی نه؟چرا برای تروریستی هایی چون پهلوی و یابو و ترامپ هزنیه درست نمی کنید؟
@Seyedalikhameneidevotee21 دی 1404اموال اون ساعدی نیا و اون غفوری کوموله و اون علی دایی احمق و اون عروسک خیمه شب بازی اصلاحات پرستویی رو مصادره کنین بخشیش تامین میشه، درد اینجاست شماها هم مماشات کار و بی عرضه اید
@yawashyawash21 دی 1404در پاسخ بهاز خانواده های آشوبگران بگیرید.خودشان که سریعا اعدام.اموالشان مصادره.والسلامرحم نکنید.
@user170910002606331217221 دی 1404در پاسخ بهخسارت مالی ایجاد شده را از سلبریدی هایی که مردم را تحریک کردن بگیرید. حاشیه امنی که براشون درست کردید با خودشون که برخورد نمیکنید. مالیات کنسرت و قرارداهای میلیاردی ووریا غفوری و علی دایی و... که نمیدن. حداقل خسارت مالی این اغتشاشات را از این کثافتا بگیرید
@user170909998263357686721 دی 1404جالب اینکه بی شرفای سلبریتی مالیات نمیدن با درآمد میلیاردی از همین سیستم ...بعد تروریست ها را تشجیع میکنن تا آتش بزنن در نهایت خسارت رو از ما مردم عادی که مالیات میدیم پرداخت میکنن این چه عدالتیه؟
@user170910113484258271721 دی 1404در پاسخ بهقوه قضاییه باید خسارات وارده را از اغتشاش گران بگیرد وگرنه به وظایفش عمل نکرده است
@zagros21 دی 1404در پاسخ بهلعنت خدا بر آشوبگران و حامیانشان.ریال به ریالش رو باید خودشون بدن.چرا به مردم انقد ظلم کردند؟ما که نمیگذریم خدا هم ازشون نگذره بحق امام زمان
@Sarbaze_agha11321 دی 1404در پاسخ بهاقای مسئول چرا با انعطاف بیجا اجازه دادید هم خون نیروهای نظامی ما ریخته بشه هم پولی که سهم همه ملت است اینجوری حیف و میل بشه کجای دنیا انقدر به اغتشاشگرها میدون میدند جمع کردن این بساط فقط یک راه داره شلیک مستقیم به سر
@user170910113484258271721 دی 1404در پاسخ بهامثال علی دایی خرفت بی عقل و دیوانه و علی کریمی بی شرف و همه نامردهایی که از کشور فرار کرده و نوکر اجنبی شده و پول می گیرند تا جوان های بی خبر از همه جا را فریب داده و به جان و اموال مردم انداخته اند باید خسارات وارده را بپردازند
@user17079254697421 دی 1404در پاسخ بهباید هر چه سریعتر عوامل شناسایی شوند و علاوه بر تقاص جنایات مرتکب شده هزینه ی خسارات وارد شده از آنها گرفته شود
@user170909999346044233221 دی 1404در پاسخ بهمردم چیکار باید کنن که نکردن؟! چرا مسئولین همیشه از مردم طلبکارن؟ خب عزیز من اصلا هدف همینه که فشار بیارن. شما فکر دیگهای داری؟
@user17099128819521 دی 1404در پاسخ بهغیر از تروریستها،یه عده با تصمیمات غلطشون مملکت رو به این روز انداختندچرا با اینها برخورد نمیشه.حذف بی برنامه ارز ترجیحی و سونامی تورمگرونسازی دلار مبادلهی در تالارهای مختلف در نتیجه افزایش قیمت دلار بازار آزاد قاچاقآزادسازی(جهانیسازی) قیمت کالاهاو حاملهاسرکوب حقوقها....
@user17386589742421 دی 1404در پاسخ بهما از رهبری و مسئولان انتظامی و نظامی میخواهیم ک با عاملان تحریک جوانان و مفاسد اقتصادی قاطع برخورد بشه و تمام مال و اموالشان مصادره و در راستای جبران خسارت ها و بهبود وضعیت معشیتی هزینه و مدارک اون هم رسانه ای بشه تنها راه نجات از فتنه های اینده همینه