بسم الله الرحمن الرحیم تنگه هرمز = تنگه احد.
@user1707996805617 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبسم الله الرحمن الرحیم مشکل هیئت حاکمه آمریکا این است کهقبل از آن که بفکر منافع آمریکا باشد، تابع منافع رژیم صهیونی، مخصوصا، شخص نتانیاهو است، با این وصف،احتمال تشدید تنش بیشتر از توافق می باشد.
@user1774500945417 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن واکثریت مردم میفهمند که مذاکره با این سگ زرد که به هیچ وجه فایده نداره ریس جمهورهای قبلی و بعدی هم بدتر ولی دولت مردان ما نمیفهمند یا بایدتا آخر قطره خون بجنگیم تا تمام بشه این وضعیت یا باید ایران را تقدیم کنیم تا کی مذاکره،جنگ،آتش بش
@user1770061671127 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکوتاه میگمنقطه ضعف تعدادی ناو رو اقیانوس چیست؟خیلیا میدونن؟نقطه ضعف چیست؟مماشات کافیه.دیگی برای ایران نجوشه کله سگ توش بجوشه.محاصره دریایی جوکه هست.یک جوک بگم.یک بابا رفت چهاره وسط شهر خواست محاصر کنهدور خوشو خط خیس کشید .
@user1768320904367 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتنگه هرمز مال خودمون هست چرابایدازترامپ اجازه بگیریم؟!هسته ای وخط مقاومت هم ازماست با چیزی که مال خودمان هست نه مذاکره میکنیم نه باج میدیم نه اجازه میگیریم
@user17091015524545857747 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر شرایط فعلی اولین اقدام ایران برای پایان وضعیت کنونی که نه جنگ است نه صلح برای تحت فشار قرار دادن آمریکا خروج ایران از ان پی تی و بستن تنگه باب المندب است تا آمریکا مجبور به پايان دادن دزدی دریایی شود