تحلیل فقط رائفی پور
@NightVibeSounds25 فروردین 1405در پاسخ بهمیگه اینترنت میخوای چیکار!!! برو از ذره بین استفاده کن بجای گوگل. گفتم من فری لنسرم!!! واشر زد
@user17755168948225 فروردین 1405در پاسخ بهعباس نمیخواد نظری در این خصوص بده ؟ ما همه مشکلات مملکتو با قدرت دیپلماسی حل کردیم چرا همه ما فراموشکار شدیم 😕
@Kazemi140425 فروردین 1405ترامپ پدوفیلی یک احمق است...وقتی ناتوان از باز کردن تنگه هستی خب مشخصه به طریق اولی توانایی بسته ماندن آن برای ایران را هم نداری چون قدرت نظامی ما معادله شما رو تغییر داده.یک دلقک که آمریکا رو به سقوط نزدیک کرده در همه ساحات ...چه نظامی و چه اخلاقی و....فقط احمق های بی وطنی که به او دلخوش هستن
@user17758116428025 فروردین 1405در پاسخ بهشما هم فکر میکنین همین کاربرهایی که الان به صلحطلبها میگن مزدورها مذاکره خیر جنگ جنگ تا پیروزی، فردا اگه مسئولین قرارداد ننگین ببندند، میگن هر کی قرارداد صلح رو انتقاد کنه مزدوره؟
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_31325 فروردین 1405ایران، پرچمدار آزادگان جهان... درود بر رهبر آزادگان جهان
ایران سد مستحکم مقابل استکبار۲۴۴ KB
@islamic_republic25 فروردین 1405در پاسخ بهخداروشکر همه دنیا داره نظم جدید رو درک میکنه و ترامپ ملعون فقط داره توی توییتر دست و پا میزنه و کارش رسیده به مسخره کردن پاپ و بستن تنگه هرمز!! فقط شکر خدا میکنم .
@Vatanparast_sabour25 فروردین 1405در پاسخ بهخب این که کاری نداره دور زدنشهر چی خواستیم وارد کنیم میفرستیم عراق از اونجا زمینی وارد میکنیمیا حتی پاکستاننه بندر مقصد ایرانه نه بندر مبدا!!ترامپ نمیدونه ما ۲۰ ساله تحریمها رو دور زدیم!؟
@Rezahojati7125 فروردین 1405در پاسخ بهدوستانی که به اینترنت بین الملل دسترسی پیدا کردن دست مارم بگیرن ببرن با خودشون دیگهیهو فارس خلوت شد حس جاموندن گرفتیم
@fadafadaee25 فروردین 1405در پاسخ بهحسین کاظمی به جای فونت قرمز برو لبنان. لبنان تنها مانده. چه فرصتی بهتر از این. کافینت بهتر است یا شهادت؟
@Moohhammad25 فروردین 1405در پاسخ بهمرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم
@user17680562166225 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ تو حتی قماربازی هم بلد نیستی😂 😂😂تو همه تخم مرغ هاتو گذاشتی تو یک سبد و ما اون سبد را با یک لگد خورد و خمیر خواهیم کرد💪💪💪 اون روز نزدیکه که خود آمریکائی ها تورا با چک و پس گردنی از کنگره و کاخ سفید بیرون خواهند کرد🦵🦵🦵🦵
@user1775643798525 فروردین 1405در پاسخ بهعدهای از مسئولان و مفسرین معتقد هستند محاصره دریایی باعث پیشرفت اقتصادی و کاهش تورم و انسجام ملی میشود ،آقایان رائفی پور خوش چشم و فواد ایزدی پا را فراتر گذاشته و معتقد هستند با محاصره دریایی آمریکا رو به افول میرود و ایران پیشرفت چشمگیری خواهد داشت
@user17754013215625 فروردین 1405در پاسخ بهیک منبع آگاه گفت مذاکرات صلح جمهوری اسلامی با آمریکا اینهفته برگزار خواهد شد
@user17759274649125 فروردین 1405در پاسخ بهچیه همش چسبیدین به تحلیل گر و کارشناس خارجی؟... خارجی باشه معتبرتره؟... بعد به ما میگن غربگدا... به درد هموطن خودت برس... زبان مردم خودت باش رسانه...
@user17761588348625 فروردین 1405در پاسخ بهاین مطلب جعلی است🔴سوال جدی از خبرگزاری فارس✍اl شیخ نعیم قاسم در سخنرانی خود، در بخشی از صحبتها به موضوع مذاکره پرداختند و با صراحت، موضع "رد مذاکره با رژیم" را مطرح کردند! موضعی روشن، بیپرده و کاملاً در امتداد گفتمان مقاومت.اما در کمال تعجب، برخلاف روال همیشگی، هیچ بخشی از این سخنرانی، نه گزینشی و نه