@Zzzz444427 دی 1404در پاسخ بهمیدونید چرا مردم سال۵۷ تونستن انقلاب کنن اما برعندازا الان نتونستن ؟چون سال ۵۷ مردم هیچ رفاهی از قبیل آب و برق و گاز و اینترنت نداشتن که از دست بدن واسه همین تونستن مقاومت کنن. دو روزه اینترنت رو قطع کردن همه برعندازا آچمز شدن بعد میخوان بیان حکومت هم بکنن با این حد از وحشی گری و عدم کنترل روانی