@Zzzz444427 دی 1404در پاسخ بهمیدونید چرا مردم سال۵۷ تونستن انقلاب کنن اما برعندازا الان نتونستن ؟چون سال ۵۷ مردم هیچ رفاهی از قبیل آب و برق و گاز و اینترنت نداشتن که از دست بدن واسه همین تونستن مقاومت کنن. دو روزه اینترنت رو قطع کردن همه برعندازا آچمز شدن بعد میخوان بیان حکومت هم بکنن با این حد از وحشی گری و عدم کنترل روانی
@user17686760874227 دی 1404تو چقدر بیسوادی که امروز در عصر تکنولوژی را با ۵۰ سال پیش مقایسه میکنی 😏 الان اکثر شغلها دولتی و خصوصی با اینترنت هست 🫵