@Zzzz444417 ژانویه 2026در پاسخ بهمیدونید چرا مردم سال۵۷ تونستن انقلاب کنن اما برعندازا الان نتونستن ؟چون سال ۵۷ مردم هیچ رفاهی از قبیل آب و برق و گاز و اینترنت نداشتن که از دست بدن واسه همین تونستن مقاومت کنن. دو روزه اینترنت رو قطع کردن همه برعندازا آچمز شدن بعد میخوان بیان حکومت هم بکنن با این حد از وحشی گری و عدم کنترل روانی
@user17685667308417 ژانویه 2026چه ربطی داره الان مردم به اینترنت عادت کردن بعدشم صد سال پیش ماشین نبود الان هست یعنی پیشترفته اییم ؟
@user17685667308417 ژانویه 2026اینترنی که حکومت میده؟ برقی که حکومت میده ؟ وظیفشه همه اینایی که گفتی حدعقل وظیفشه
@Usernegar18 ژانویه 2026در پاسخ به وونکنه پولشو از پول توجیبی آقازاده ها و شماها کم میکنن که انقدر جز میزنی پول ماست تو جیب اونا انقدر برای مالیاتی که خودمون میدیم هارت و پورت اضافه نکن مگه خان و حان بازیه که بهمون لطف کرده باشه