18 اردیبهشت 1405

لاجوردی‌: با غربگراهایی که ملت را اقلیت رانت‌خوار خواندند، برخورد شود

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات تفرقه انگیز یک فرد، مبنی بر اینکه مردم موافق نظرات یک اقلیت رانتی در کف خیابان نیستند‌، گفت: قوه قضائیه با آن دسته از جریانات غربگرا که ملت ایران را «اقلیت رانت‌خوار» خطاب کرده‌اند، برخورد جدی کند.
جایگاه مجلس کجاست؟ وقتی به مردم ایران توهین میشه؟یک نفر میاد به مردم مظلوم ایران میگه رانت خوار و شماها فقط نگاه میکنید!!!!!
11:51 - 18 اردیبهشت 1405

1 واکنش
134 بازدید



1 پاسخ