زن روستایی اهل جنوب، با گریه از شهدای ارتش میگوید که در جنگ ۴۰ روز تحمیلی، توسط پهپادهای آمریکایی - صهیونیستی به شهادت رسیدند..میگوید: "خدا کند من در خانه گِلی بمیرم اما پیروز شویم"
۵ MB
این جمله، ساده است، اما عمقِ فداکاریِ یک ملت را نشان میدهد. او حاضر است تمامِ آرامشِ دنیا را به قیمتِ شهادتِ فرزندانش و پیروزیِ وطناش بدهد. او نمیخواهد در کاخهای سنگی و سرد زندگی کند؛ او میخواهد در خاکِ خودش، کنارِ یادِ عزیزانش، با قلبی سرشار از امید به پیروزیِ حق بر باطل، آرام بگیرد.این داستانِ یک زنِ روستایی نیست؛ داستانِ روحِ بزرگی است که در سینهی هر ایرانی زنده است. روحی که میگوید: «من میمیرم، اما ایران زنده بماند.» #ایران_عظیم#شهادت_و_پیروزی#مادران_ایرانی#بانوی_تراز#جنوب_ایران#جنگ_تحمیلی#ایثار_و_شهادت#وطن_دوستی#خاک_و_آسمان