27 اردیبهشت 1404
تحریم مسابقه با اسراییل و تنبیه تحریم شکنان
مطالبه

برخورد با تنیسور ایرانی به دلیل بازی با نماینده رژیم صهیونیستی

در بحبوحه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی که غالب مردم دنیا و بسیاری از ورزشکاران ممالک گوناگون را متاثر کرده است، خانم صفی به عنوان تنیسور بانوان ایران، مستقیما با نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه داده است. فقدان برخورد مناسب و قاطع با چنین موضوعاتی منجر به شکستن قبح این موضوع می‌شود، و علاوه بر آن جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران که در موضوع تحریم رژیم صهیونیستی، همواره پرچمدار بوده است را در موضع ضعف قرار می‌دهد. ایضا عدم برخورد با چنین پدیده شومی منجر بروز یک چشم انداز دوگانه از سیاست خارجی ایران پیش چشم ملت‌ها(بویژه مردم مظلم غزه) خواهد شد. نیاز به ذکر نیست که این موضوع علاوه بر مضرات مطروحه منجر به موج سواری رسانه های متخاصم در آینده نیز خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونت تربيت بدني و تندرستي، تحریم اسرائیل

در زمان آقای احمدی نژاد نمایندگان همگی متفق القول شدند که حتما باید وزارتخانه ی ورزش و جوانان داشته باشیم و این وزارتخانه با انبوهی از کارکنان و وزیر محترم تشکیل شد اما از زمان تشکیل این وزارتخانه هیچ برنامه ریزی نمی بینیم و روال بدتر شده که بهتر نشده. از نتایج المپیک گرفته تا رفتار بازیکنان در زمین ورزش. در مورد جوانان هم که عملا به جز وام ازدواج هیچ کار مفیدی انجام نشده و اخیرا وزیر محترم گفته وزارتخانه باید فقط برای ورزش باشد نه جوانان! فقط نمایندگان می خواستند وزارتخانه ای بزنند و یه عده بیایند و از پول بیت المال حقوق کلان بگیرند و هیچ کاری نکنند.
09:17 - 28 اردیبهشت 1404

4 واکنش
667 بازدید