اخراج کارمندان دولتی
پیشنهادها

اخراج کارمندان دولتی

کارمندان دولتی یکی از دلایل نارضایتی مردم هستند که سربار ملت و دولت هستند و نبودشان هزاران بار بهتر از بودشان است . این جماعت بعد از ۳۰ سال گرفتن پول مفت، بازنشسته میشوند و جالب اینجاست که ادعا میکنند ۳۰ سال خدمت کرده‌اند ! ، کسی هم نیست بپرسد مملکتی که شما در آن ۳۰ سال خدمت کرده‌اید پس چرا خرابه است؟! از آنطرف هر روز هم توقعاتشان بالاتر میرود و پر روتر از همیشه درخواست افزایش حقوق دارند ! اگر کارمندان دولتی ماهی یک میلیارد تومان هم حقوق بگیرند باز هم میگویند کم است و درخواست اضافه حقوق دارند ؛ یکی از عوامل تورم همین حقوق کارمندان است! همین الان کارمندان دولتی با گرفتن حقوق در خانه هستند! کدام قشر جامعه میتواند با خونه بودن پول هم دربیاورد: کارگران، مغازه‌داران، قالیبافان، دستفروشان ... ؟! آیا وقت آن نرسیده که این سربارهای ملت و دولت که جز خرج اضافی فایده دیگری ندارند اخراج شوند؟!

مسعود پزشکیان

0
100
گزارش از مطالبه
01:55 - 2 فروردین 1405