19 فروردین 1405

رئیس‌جمهور: همچنان کنار هم خواهیم ماند

رئیس جمهور در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آتش‌بس با پذیرش اصول کلی مورد نظر ایران، ثمره خون رهبر شهیدمان خامنه‌ای بزرگ و دستاورد حضور همه مردم در صحنه بود. از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند. چه در میدان دیپلماسی، چه در میدان دفاع، چه در صحنه خیابان و چه در عرصه خدمت‌رسانی.»
چرخه ی مذاکره ، جنگ ، آتش بس هرگز تکرار نخواهد شد !؟ چه شد !؟ برادران و خواهران گرامی آن همه شهید گرانقدر ، این میزان از خسارت به کشور ، تا ترامپ از آن لفظ رکیک استفاده کرد و مهلت داد چه شد که آتش بس شد !؟
13:59 - 19 فروردین 1405

5 واکنش
1654 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Erfi‌
@Erfib19 فروردین 1405
در پاسخ به و
بالاخره یه جای این جنگم باید مذاکره صورت میگرفت تا تموم شه که هنوزم معلوم نیس.وگرنه تا کجا میخواست ادامه پیدا کنه؟حتما تا فتح کاخ سیفید.😆