12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
خب میفرمودین که مردم انتظار چه حجمی را داشته باشند ؟ شدت حملات بصورتی خواهد بود که آمریکا و رژیم صهیونی دست به دامن ما برای توقف حملات شوند ؟
13:34 - 12 فروردین 1405

43 واکنش
16k بازدید