7 بهمن 1404

اسرائیل مجری شبکه المنار را ترور کرد

حزب‌الله لبنان با اعلام خبر شهادت «علی نورالدین»، این «جنایت جنگی» را در چارچوب حملات سیستماتیک اسرائیل علیه رسانه‌ها خواند و ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت، مدعی شد که وی یک رزمنده بود.
کار اسراییل خیلی جنایت هست ولی اینقدر لامصب قدرت داره که داره تو لبنان و ایران و عراق و سوریه کلی ادم میکشه هر کی بر ضد منافعشه حالا هر چقدرم بد چرا ما که ابر قدرت منطقه ایم نمیریم تو خاک اسراییل شروع به ترور کنیم ؟ چرا ؟ نمیتونیم ؟ یا چی ؟ میشه توضیح بدید ؟
10:40 - 7 بهمن 1404

13 واکنش
4605 بازدید



4 پاسخ

@Zahraeee7 بهمن 1404
اینهمه خرج نیروهامون کردیم اینهمه ادعا و .....ولی میان تو کشورمون کلی ادم بی گناه میکشن و ما نشستیم دست رو دست

@user1766644550977 بهمن 1404
در پاسخ به و
اولین آیتم ابرقدرتی شاخصه اقتصادی آن است ، میشه بگی کجای دنیا یا منطقه قرار داریم؟

@user1769501566587 بهمن 1404
در پاسخ به و
نگاه کن عزیز، اسرائیل چه بخوای نخوای حمایت خیلی کشور های منطقه و جهان رو داره،ترور کردن کار راحتی نیست اگه بخوای زمینی بری بیاد از چندتا کشور مثل عراق یا ترکیه یا عربستان رد بشی فکر میکنی اینا می‌زارم یا اطلاع نمیدن بهشون؟حالا میگی جاسوسانی که اونجا چی؟خب شما ببین اسرائیل کشور کوچیکه تقریبا اندازه..

@user1769501566587 بهمن 1404
در پاسخ به و
تغریبا اندازه مازندرانه با جمعیت نزدیک 11 میلیون،این ریسکه که بخوای کسایی که نفوذ کردن رو بخاطر یه مهره که میتونن جایگزین کنن حروم کنی،جنگ تمام عیار هم یادمون باشه کلاهک هسته ای داره و از کشتن مردم نمیترسه اگه ببینه تو کوشه گیر کرده