مأموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان از رشوه ۱۰ سکهای گذشتند
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد پیشنهاد ۱۰ سکه طلا بهعنوان رشوه به دو مامور پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ جوزا در تشریح این خبر اظهار کرد: دو تن از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل یکی از محورهای خروجی حوزه استان یک دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق را متوقف و با جدیت در انجام وظایف محوله از خروج این محموله از استان و کشور جلوگیری کردند.وی افزود: در اين ميان راننده تانکر حمل سوخت برای چشم پوشی ماموران از تخلفش ۱۰ سکه بهار آزادی را بهعنوان رشوه به آنان پیشنهاد میدهد که ماموران پاکدست پلیس امنیت اقتصادی با حفظ عزت فردی و اقتدار سازمانی، این پیشنهاد ناشایست را رد و مراتب را صورتجلسه و به مرجع قضائی منعکس کردند.رئیس بازرسی پلیس استان با نهی شدید اینگونه پیشنهادات و انتظارات ناشایست از پلیس؛ خویشتنداری همراه با حفظ عزت و اقتدار را زینتبخش کارنامه خدمتی خادمان سختکوش عرصه نظم و امنیت و باعث افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی برشمرد.
15:18 - 1 تیر 1405