صیادان مازندران تشویقی گرفتند

مدیرکل شیلات مازندران گفت: براساس مصوبات کمیته صید شیلات ایران صیادان مازندرانی برای ۴ روز صید در دریا تشویقی گرفتند.
قاسم کریم‌زاده مدیرکل شیلات مازندران درباره پایان صید ماهی‌های استخوانی در دریای خزر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: فصل صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران ۱۵ فروردین ماه به اتمام رسید.وی افزود: براساس مصوبات کمیته صید شیلات ایران صیادان مازندرانی تشویقی گرفتند.مدیرکل شیلات مازندران گفت: براین اساس صیادان مازندرانی که در طرح تکثیر طبیعی و تأمین مولدان ماهی مشارکت کردند به مدت ۴ روز تشویقی گرفتند.پایان پیام/۸۶۰۳۴/
15:13 - 16 فروردین 1403




1 پاسخ