دی ان اسشو میدونممیخواستم بدونم الان که دی ان اس قطعه و خودش وصلچیا رفع محدودیت شده#اینترنت

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@Bettercallsaul20 فروردین 1405روزمون رو با اکسپلور روبیکا شروع کردیم.فقط اون نوتلا #اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #اینترنت_بین_الملل
@Yeki_10020 فروردین 1405در پاسخ بهنه داش ببین این الان چیش از اینستا کمتره؟؟؟؟؟غرب زده نشو خود تحقیری نکن دوست عزیز!!!!!!#اینترنت_آزاد #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید
این خبر حذف شده است.
@Yeki_10020 فروردین 1405دیرگفتی ایران خیلی وقت پیش اونو زده#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
این خبر حذف شده است.
این خبر حذف شده است.
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ به وودرخواست از فارس حماقته همین الان با چشمای خودم دیدم عرض چند ثانیه تعداد هشتگ از ۲۱ هزار تا شد ۱۹.۵
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
این خبر حذف شده است.
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ به وفععععععععععک نکنم#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
این خبر حذف شده است.
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ بهیعنی بهشون بدهکاریم؟بنظرت اونا بدهکار ما نبودن؟این همه تجهیزات و پول که میتونست صرف مردم ایران بشه رفت تو جیب حزب الله وظیفش بود بیاد تو جنگ برای تسویه حساب
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ به ومتاسفانه ترسیدن کردنش ۲۰ هزار تا ولی برمیگردیم#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@rezawpr19 فروردین 1405در پاسخ به و🤔کسی که به دنبال وصل اینترنت هست قطعا مشکوک هست و باید پیگیری شود🫤
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ به ووبله خب وقتی سیمکارت سفید داشته باشی مطمئناً دنبال اینترنت بین الملل نیستیفقط کسایی که از سیمکارت های شما ندارن دنبال اینترنتن شرمنده 😔😔❤#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@user170910019470733150819 فروردین 1405در پاسخ بهانلاین شاپ در روبیکا هم هست.ترید حرام است مگر در صورت پرداخت زکات و میتوان ارز دیجیتال ریال ترید کرد.وارداد صادرات نیاز به پول دارد نه اینترنت.برنامه نویس باید برنامه بنویسد با اینترنت چه کار دارد.بنده خودم مقدمات پاورپوینت را ببدم و اینترنت نمیخواهم
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ به وخیلی میخواستم جلوی خودمو بگیرم و جدی جوابتو بدم ولی خنده نمیزاره شرمنده😂😂😂#اینترنت#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@Khalij_e_irani19 فروردین 1405تویی که حاضر نیستی چهل روز عدم دسترسیتو به اینترنت به خاطر حفظ این کشور از دست بدی و سختی رو تحمل کنیناخن پای سربازان پای پرتابگر و لانچر هم که جونشونو دارن واسه این مملکت از دست میدن، نیستیدر واقع تو هیچوقت قرار نیست واسه کشورت هزینه بدی فرقی نمیکنه کی جلوت باشه چنگیز یا ...فقط حرف مفت میزنی
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ بهبا قطع اینترنت کشور حفظ میشه؟ مثل اینه به خاطر جنگ آبو قطع کنن درحالی که هر روز داره بارون میباره هیچ کشوری تو جهان موقع جنگ اینترنتو نمیبنده عزیز حداقل کشوری که ادعای ابرقدرتی میکنه نباید اینترنتو ببنده
یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد
@user17756596141019 فروردین 1405میخوام بدونم ۴۱ روز قطعی اینترنت ، جنایت علیه بشریت حساب میشه یا نه ؟
@Yeki_10019 فروردین 1405در پاسخ بهمثل زندانی کردن انسانه ، مثل نداشتن برق یا آب و گاز البته فک کنم قطع شدن اینا تو کشور ما طبیعیه!#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_آزاد