تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌

یک فرد با ادب (نسخه ۲)

@Yeki_100
دارای سابقه ۳ تروردر دوتا از ترور ها هیچ جنازه ای از بنده باقی نماند
تاریخ پیوستن: اسفند 1401
متولد: 19 فروردین

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_1002 اردیبهشت 1405
دی ان اسشو میدونممیخواستم بدونم الان که دی ان اس قطعه و خودش وصلچیا رفع محدودیت شده#اینترنت

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
یچی بگم بخندیدتو ذره بین حتی نمیتونی عکس پرچم یه کشوریو پیدا کنیمثلا تو برو سرچ کن پرچم افغانستان ، عراق یا هر گورینمیاره واست واقعا نمیدونم این به چی وصله سروراش چین چجورین #اینترنت

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

@Mkoe320 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
در پاسخ به
تهمت نزن دوست عزیز حتما اتفاقیه#اینترنت

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌نیمه خبرنگار‌
@Bettercallsaul20 فروردین 1405
روزمون رو با اکسپلور روبیکا شروع کردیم.فقط اون نوتلا #اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #اینترنت_بین_الملل
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
در پاسخ به
نه داش ببین این الان چیش از اینستا کمتره؟؟؟؟؟غرب زده نشو خود تحقیری نکن دوست عزیز!!!!!!#اینترنت_آزاد #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید

این خبر حذف شده است.


این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
فک کنم فقط ما بدبختایی که تو فارس جمع شدیم سیم سفید نداریم#اینترنت

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
اول از همه دیپ سیک هم تو جنگ ۱۲ روزه هم تو دی ماه اولین چیزی که باز شد دیپ سیک بوددلیلشم معلومه چینیه#اینترنت

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
از فارس بپرس

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به وو
درخواست از فارس حماقته همین الان با چشمای خودم دیدم عرض چند ثانیه تعداد هشتگ از ۲۱ هزار تا شد ۱۹.۵

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

@user17560558511819 فروردین 1405
در پاسخ به
فرق ما کره شمالی چیست ( دو نمره ) #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به و
اینکه در عرض چند ثانیه ۲۱ هزار هشتگ شد ۱۹.۵

این خبر حذف شده است.


این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به
یعنی بهشون بدهکاریم؟بنظرت اونا بدهکار ما نبودن؟این همه تجهیزات و پول که میتونست صرف مردم ایران بشه رفت تو جیب حزب الله وظیفش بود بیاد تو جنگ برای تسویه حساب

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌نیما اینترنت میخواد.‌
@Econima19 فروردین 1405
رفتیم رو ۲۱ هزاری. #اینترنت
هیچ هشتگ داغی در ارتباط با #اینترنت نیست!
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به و
متاسفانه ترسیدن کردنش ۲۰ هزار تا ولی برمیگردیم#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

@rezawpr19 فروردین 1405
در پاسخ به و
🤔کسی که به دنبال وصل اینترنت هست قطعا مشکوک هست و باید پیگیری شود🫤
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به وو
بله خب وقتی سیمکارت سفید داشته باشی مطمئناً دنبال اینترنت بین الملل نیستیفقط کسایی که از سیمکارت های شما ندارن دنبال اینترنتن شرمنده 😔😔#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌فدایی رهبرم‌
@user170910019470733150819 فروردین 1405
در پاسخ به
انلاین شاپ در روبیکا هم هست.ترید حرام است مگر در صورت پرداخت زکات و میتوان ارز دیجیتال ریال ترید کرد.وارداد صادرات نیاز به پول دارد نه اینترنت.برنامه نویس باید برنامه بنویسد با اینترنت چه کار دارد.بنده خودم مقدمات پاورپوینت را ببدم و اینترنت نمیخواهم
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
خیلی میخواستم جلوی خودمو بگیرم و جدی جوابتو بدم ولی خنده نمیزاره شرمنده😂😂😂#اینترنت#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز خلیج فارس‌
@Khalij_e_irani19 فروردین 1405
تویی که حاضر نیستی چهل روز عدم دسترسیتو به اینترنت به خاطر حفظ این کشور از دست بدی و سختی رو تحمل کنیناخن پای سربازان پای پرتابگر و لانچر هم که جونشونو دارن واسه این مملکت از دست میدن، نیستیدر واقع تو هیچوقت قرار نیست واسه کشورت هزینه بدی فرقی نمیکنه کی جلوت باشه چنگیز یا ...فقط حرف مفت میزنی
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به
با قطع اینترنت کشور حفظ میشه؟ مثل اینه به خاطر جنگ آبو قطع کنن درحالی که هر روز داره بارون میباره هیچ کشوری تو جهان موقع جنگ اینترنتو نمیبنده عزیز حداقل کشوری که ادعای ابرقدرتی میکنه نباید اینترنتو ببنده

یک فرد با ادب (نسخه ۲) پاسخ داد

@user17756596141019 فروردین 1405
میخوام بدونم ۴۱ روز قطعی اینترنت ، جنایت علیه بشریت حساب میشه یا نه ؟
تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10019 فروردین 1405
در پاسخ به
مثل زندانی کردن انسانه ، مثل نداشتن برق یا آب و گاز البته فک کنم قطع شدن اینا تو کشور ما طبیعیه!#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_آزاد