متوجه نشدم چرا این خبر اینقدر پررنگ شده. به اصل بازار که نمیشه ایراد گرفت مگر دستکاری نرم افزاری! بعید میدونم صرافی بخاطر 3000 دلار این کار پرریسک رو انجام بده تا از "معاملات بیشتری" کارمزد بگیره. شما باید برسی کنید آیا تیم این صرافی خود، خریدی در ابتدای روند و فروش آن در انتهای روند داشته که این دستکاری قابل توجیه باشه.