15 اردیبهشت 1405

یقه اونایی رو بگیرید که...

۴ MB
ببخشید آقای ثابتی یه سوال داشتم،شما هر جا میری به خودت میکروفون میچسبونی؟؟؟چون الان دارید راه میرید در تجمعات و یک شخصی از شما مطالبه ای میخواد ولی جنابعالی میکروفون دارید و میکروفونهم روشن هست،یکم برام عجیب بود
02:02 - 16 اردیبهشت 1405

3 واکنش
688 بازدید