اصلاحاتنیوز بهعنوان بازوی رسانهای پزشکیان مدعی شد 12 نفر همراه با رئیسجمهور به نیویورک رفتند. اما بر اساس برخی گزارشات، همراهان پزشکیان حدود 90 نفر هستند.
رفته پیک نیک مگه؟ اگر درست باشه که خیلی اوضاعش خرابه توی نهج ابلاغه ننوشته بیت المال رو خرج خوشگذرانی نکنید؟ ننوشته مسئول باید مانند فقیر ترین افراد زندگی کند؟ اصلا نمیخواد مثل ما زندگی کنی فقط ما رو خر فرض نکن و از نهج ابلاغه برای جلو بردن اهدافت استفاده نکن قبه این کتاب رو نشکن