5 ساعت پیش

ایران: حملات آمریکا نقض صریح بند یک تفاهمنامه اسلام‌آباد است

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حملات هوایی بامداد امروز آمریکا به جنوب کشور را نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم اسلام‌آباد خواند و اعلام کرد: آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهدشکنی بخشی از ماهیت آن است.
آخی نازی خجالت بکشید این چه بیانیه ی بود یه ذره اقتدار و عصبانیت از حمله به خاک این کشور توش دیده نمیشه شما عادت کردین از رو هم نمیرین برید کنار کار رو به اهلش بسپارید
08:35 - 7 تیر 1405