هر دولتی در شعام نماینده های بیشتری داره وزیر دفاع،وزیر اطلاعات،برنامه بودجه،بانک مرکزی و... رای همین هر دو امامین انقلاب روی رای دادن به فرد درست اصرار داشتن ولی مردم ما ساده میگیرن هرکی دنبال صحبت با دشمن باشه رای میاره چند بار هم ضربه خوردن ولی نمیدونم چرا نمیفهمن آخرش هم کار خراب میشه گردن نمیگیرن که رای دادن به طرف