یعنی این شیطان یا شیاطین، خسته نشدند که این همه سال در چنگ ما مؤمنین و مومنات، اسارت کشیدند و مُسَخَّر شدند و یه کوچولو هم خسارت وارد نمودند؟😳🙄😉
@retiredtaecher19556 روز پیشدر پاسخ بهیعنی این شیطان یا شیاطین، خسته نشدند که این همه سال در چنگ ما مؤمنین و مومنات، اسارت کشیدند و مُسَخَّر شدند و یه کوچولو هم خسارت وارد نمودند؟😳🙄😉