12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
@Binet12 فروردین 1405
در پاسخ به
اونا زیر ساخت میزننما ام میگیم ایشالا از هفته دیگه می‌زنیمشون خیلی جالبه
اخبار بهت نمیرسه که ما داریم زیرساخت های اونا رو می زنیم؟
13:46 - 12 فروردین 1405

14 واکنش
607 بازدید



1 پاسخ

@user17686804596812 فروردین 1405
در پاسخ به وو
فک کنم اخبار ب تو نمیرسه ک نمیدونی ۲۴ ساعت گذشته چندتا موشک ب سمت اسرائیل شلیک شده