"رییس کمیته آی سی تی کمیسیون صنایع و معادن: وابستگی به اینترنت آمریکا را از نقاط ضعف امنیتی کشور دانست" این آقا رو بررسی کنید چرا داره گل به خودی میزنه؟ بعید میدونم انقدر نادان باشه که سهوا همرو اهداف امریکا حرکت کنه. آمریکا هم دنبال عقب ماندگی علم و کشور و مردم هست.اینگونه افراد بسیار مشکوک اند