@KANG_A20 فروردین 1405در پاسخ به و«مخالفان دستور رهبری فرقی با مزدور دشمن ندارند»چه شکر خوریا ما انسانیمنه علف میخورم نه میگیم بعععع
@Irani313y20 فروردین 1405در پاسخ به وبهتر نیست بجای لفظ مزدور بگیم نا آگاه چون بعضا افراد انقلابی از روی شور حرفی میزنند و اینکه نباید مطالبه را با نافرمانی اشتباه گرفت گاهی لبه تیز شمشیر به هر صورت انشالله پیروزی ایران اسلامی توفیق رهبری عزیز ما البته چون ما به پشت صحنه آگاه نیستیم طبیعی پیروی باید حجت همه امت اسلامی از رهبر باشد.