31 فروردین 1405

"به وقت ایران " خودش باشد

محمد حسین رنجبران با اشاره به شرایط حساس تصمیم گیری کشور درباره حضور یا عدم حضور در مذاکرات اسلام آباد نوشت :"به وقت ایران " تولید اوج و پخش از شبکه خبر را معمولا در جنگ دیده ام اطلاعات خوبی می دهد و کمتر یک طرفه حرف می زنند اما امشب کاملا یک طرفه مذاکرات احتمالی اسلام آباد را زدند. مخاطرات را یک به…نمایش بیشتر
تنها چیزی که من میدونم اینه که خواهیم دید چه خواهد شد !!! منظورم اینه که تو اخبار ایران اینقدر چپ و راست حرفهای دروغ سر هم میکنند که آدم به پند و اندرز دشمن پناه میبره !!!
00:42 - 1 اردیبهشت 1405

9 واکنش
542 بازدید