Vivi (ورژن محتاط تر)
@ViviZizi2
نمیدونم چرا کردیتم کم شده، فکر کنم بن شم، احتمالا زیاد نیام فارس، مرسی ازتون، فردا مراقب خودتون باشید
🤍
#اینترنت
#اینترنت_آزاد
00:01 - 3 اردیبهشت 1405
1
بازنشر
1
نقل قول
33
واکنش
2259
بازدید
در پاسخ به
@ViviZizi2