1 اردیبهشت 1405
اقا کسی اشتراک شکن رو داره؟ باهاش جمنای بالا میاد؟ ریکت بدید لطفا

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌Vivi (ورژن محتاط تر)‌
@ViviZizi21 اردیبهشت 1405
واقعاا، دیگه باهاش چی بالا میاد؟ کدوم اشتراکشو گرفتی؟

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌Vivi (ورژن محتاط تر)‌
@ViviZizi21 اردیبهشت 1405
اوکیه چت جی پی تی هم بالا میاد؟

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌Vivi (ورژن محتاط تر)‌
@ViviZizi22 اردیبهشت 1405
ها 👺

این خبر حذف شده است.

اره خودشون هم گفتن که فعلا از جی پی تی و جمینای پشتیبانی نمیکنن تازه فهمیدم خودمم
01:05 - 2 اردیبهشت 1405

1 واکنش
119 بازدید