بنده دندان هایم را گرو خواهم گذاشت که امشب اینترنت وصل خواهد شد (۹۰ سالمه)شب پنجم 🥀
تصویر نمایه‌ی ‌Vivi (ورژن محتاط تر)‌
Vivi (ورژن محتاط تر)

@ViviZizi2  •  31 فروردین 1405

به عرض اطلاع می‌رسانم که دیشب هم اینترنت را وصل نکردند، اما امشب، اگر امشب اینترنت وصل نشود خواستار نوشابه خوردن فوری رابین در میدان آزادی هستیم (رابین شیرکاکائو دوست داره) 🥀#اینترنت #اینترنت_آزاد#نه_به_اینترنت_طبقاتی
18:50 - 1 اردیبهشت 1405