6 ساعت پیش

سردار قاآنی: اگر بر تجاوز اصرار ورزید، با ذلت با لگد بیرون رانده خواهید شد

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی پیامی را صادر کرد.
«اگر» بر تجاوز اصرار ورزند؟سردار به نظر شما این قوم یاجوج و ماجوج «اگر» حالیشونه؟خب نه دیگه؛اینا کارشون تجاوز و غصب و اشغالگریهبا همین روش فلسطینو اشغال کردندبه نظرم بدون اما و اگر با لگد بیرونشون کنید
00:37 - 1 تیر 1405

2 واکنش
594 بازدید