امام جمعه موقت تهران با اشاره به تغییر موازنه قدرت به نفع ایران و درهمشکستن هیمنه روانی دشمن، تأکید کرد: امروز اضطراب، نگرانی و لرزش بازارهای مالی به اردوگاه دشمنان منتقل شده است.
هیمنه؟امریکا اگه ذره ای عقل داشته باشه تا ۲۰ سال دیگه حتی با یه کشور ضعیف و کوچیکم نمیجنگهالبته که ۲۰ سال هم با این بدهکاریش دوام نمیارهفروپاشی امریکا قطعیهشکی توش نیستاگر دست از نظم نوین جهانی برنداره کم کم متحدانش تبدیل به دشمناش میشنعین همین اختلاف اعراب و اروپا باهاش