13 اردیبهشت 1405

اختلاف‌افکنی با موضوع «حجاب»؛ دوباره در دستور کار ضدانقلاب

برخی فضاسازی‌های اجتماعی در شرایط فعلی فقط برای ترویج فحشا نیست؛ بلکه هدف اصلی آن «نفرت‌پراکنی و انسجام‌شکنی» است.
خداوکیلی کیا راضی میشن ناموسشون با لباس نامناسب تو ایران بره کنار ساحل؟هممون ایرانی هستیم، خیلی روشن فکر هم باشیم یه حدی از حجاب رو واجب میدونیم برای ناموسمون.ولی لخت بودن حتی توی دنیا هم موضوع پسندیده ای نیست،خیلیا نمیذارن همسرشون دامن خیلی کوتاه بپوشه تو اروپا،همه اش تبلیغ ایلومناتیه نه حقیقت!
18:25 - 13 اردیبهشت 1405

1 بازنشر192 واکنش
30٫3k بازدید



6 پاسخ

@M_ghorbani13 اردیبهشت 1405
ناموس رو میشه تعریف کنی

تصویر نمایه‌ی ‌یک بنده خدا 🇵🇸‌
@YBK_8808113 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
برخی در ایران با افتخار خود را بی‌ناموس می‌خوانند.

@user17685780297714 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از دیسلایک‌های روی کامنتتون مشخصه که متاسفانه تعداد بی ناموس‌ها کم نیست.ولی دمت گرم خوب گفتی.

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour14 اردیبهشت 1405
اونایی که دیسلایک کردن به کجاش اعتراض داشتند؟آیا عکس ناموسشونو حاضرند برام بفرستند یا به اونجاش معترضند که گفتم توی اروپا هم پسندیده نیست؟غیرت عاشق یک امر طبیعی در مرده،باعث میشه مردها به صورت غریزی در برابر سایر مردها از همسرشون مراقبت کنند.مواظب عشقشون باشند.مراقبت از نگاه هرز!امنیت و آسایش

@elm420015 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کسانی که از شیطون هم پست ترن.