@user17685780297714 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز دیسلایکهای روی کامنتتون مشخصه که متاسفانه تعداد بی ناموسها کم نیست.ولی دمت گرم خوب گفتی.
@Vatanparast_sabour14 اردیبهشت 1405اونایی که دیسلایک کردن به کجاش اعتراض داشتند؟آیا عکس ناموسشونو حاضرند برام بفرستند یا به اونجاش معترضند که گفتم توی اروپا هم پسندیده نیست؟غیرت عاشق یک امر طبیعی در مرده،باعث میشه مردها به صورت غریزی در برابر سایر مردها از همسرشون مراقبت کنند.مواظب عشقشون باشند.مراقبت از نگاه هرز!امنیت و آسایش