12 اردیبهشت 1405

اعتراف شبکه اسرائیلی به سرخوردگی اپوزیسیون ایرانی

پس از جنگ تحمیلی رمضان و در حالی که شاخصه‌های متعدد نشان می‌دهند پایه‌های نظام اسلامی محکم‌تر از قبل شده، اعتراف به یاس و ناامیدی در میان اپوزیسیون ایرانی حتی از تریبون شبکه صهیونیستی اینترنشال نیز شنیده می‌شود.
روزای اول جنگ‌ به خواهرم که حرفای اینترنشنال رو باور میکرد،گفتم این نظام خدا باهاشه و نه تنها امریکا که ۱۰ برابر قویتر از امریکا هم نمیتونه سرنگونش کنه،چون از اولش بهش ظلم کردند و هربار معجزه الهی نجاتش داد،قرار شد اگه اینبار هم خدا نجاتش بده بپذیره خدا پشتشه و خوشحالم که الان طرفدار نظام شده😁
04:35 - 13 اردیبهشت 1405

12 واکنش
1417 بازدید