9 اردیبهشت 1405

ناو جرالد فورد به آمریکا برمی‌گردد

ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جرالد آر. فورد» پس از گذراندن یک دوره مأموریت ۱۰ماهه و بی‌سابقه، به‌زودی منطقه خاورمیانه را به مقصد ایالات متحده ترک خواهد کرد.
نرووووووو...کجااا میری؟میخوایم بزنیمت این سری که غرق بشی...غرق شدن که ترس نداره،بمون غرق میشی برای همیشه از عملیات خارج میشی همراه با پرسنلت😂😂
00:11 - 10 اردیبهشت 1405

52 واکنش
10٫2k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Spec‌
@NotConnected10 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
فعلا بذار قبلیا که غرق کردیم بیارن بالا