5 اردیبهشت 1405

دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان

وزیر امور خارجه ایران امروز با فرمانده ارتش پاکستان در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.
یه عکس از جبهه دیدم تو مسیر خط مقدم تابلو زده بودن «لبخند بزن»بعد هیات ما انقدر اخمو و عبوس! اصلا نمیدونیم چی به چیه ولی خداییش از عباس یادبگیرید لبخند بزنید همیشه
13:29 - 5 اردیبهشت 1405