@Aargo12 فروردین 1405در پاسخ به وبزای دفاع هوایی اولین سد هواپیما های جنگنده هستن یعنی باید بریم از روسیه و چین بخریم که چون تحریم هستیم نمیدن البته الان روسیه خودش تحریم هست شاید داد ولی اونم پدر ادمو در میاره روسا پشتیبانی فنی نمیکنن مثلا زیر دریایی های کلاس کیلو که گرفتیم ازشون اصلا پشتیبانی فنی برای تعمیرشون نمیکردن
@Aargo12 فروردین 1405در پاسخ به ومسئله بعدی هم اینه که بودجه نظامی مون واقعا کمه معلوم نیست از کلش چقدرش سر حقوق و هزینه های نگهداری سلاح ها میره و چقدرش برای خرید یا تحقیقات میمونه تازه اگرم بهمون جنگنده بدن باز در برابر f-35 معلوم نیست چکار میتونن کنن شاید بتونن یکاری کنن شایدم نتونن اینارو ما نمیدونیم
@Abolfazl_k9312 فروردین 1405در پاسخ به وسالهاست که از روسیه درخواست اس ۴۰۰ میکنیم، اما عالیجناب پوتین از ترس اینکه به روابطش با اسرائیل لطمه ای وارد نشه، به ما اس ۴۰۰ نمیفروشه
@user170910056090542280612 فروردین 1405در پاسخ به وروسیه و چین از ایران حمایت میکنن، ولی صدشونو برامون نمیذارن هیچوقت