تحکیم همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و آیسسکو
معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان و مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو) در دیداری، تحکیم همکاری متقابل را بررسی کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «بهرامجان اعلایف» معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان و «سلیم بن محمد المالک» مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو) در دیداری، تحکیم همکاری متقابل را بررسی کردند.در این دیدار ابعاد عملی توسعه بیش از پیش گفتوگوی سازنده و تحکیم همکاریهای متقابلاً سودمند با این سازمان منطقهای معتبر در زمینههای علمی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.طرفین به اجرای «برنامه اقدامات» که ابعاد اولویتدار برای گسترش همکاری بین دولت ازبکستان و آیسسکو و همچنین اجرای مشترک پروژههای امیدوارکننده در آینده نزدیک را در نظر دارد، توجه ویژهای داشتند.
12:43 - 2 تیر 1405