تسلیت رئیسجمهور ازبکستان به امیر قطر
رئیسجمهور ازبکستان ضمن ارسال پیامی به امیر قطر جان باختن و آسیب دیدن تعداد زیاد مردم در اثر وقوع حادثه انفجار در یکی از کارخانههای منطقه صنعتی «رأس لفان» را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیسجمهور ازبکستان ضمن ارسال پیامی به شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر جان باختن و آسیب دیدن تعداد زیاد مردم در اثر وقوع حادثه انفجار در یکی از کارخانههای منطقه صنعتی «رأس لفان» را تسلیت گفت.«شیرزاد اسداف» رئیس بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری اعلام کرد: رئیسجمهور همدردی خود را با خانوادهها و نزدیکان قربانیان ابراز و بهبودی سریع آسیبدیدگان را آرزو کرد.عصر 21 ژوئن انفجاری در کارخانه فرآوری گاز «برزان» در منطقه صنعتی «رأس لفان» در نزدیکی «دوحه» پایتخت قطر رخ داد. حداقل 13 نفر کشته و 66 نفر دیگر زخمی شدند. نمایندگان شرکت QatarEnergy اعلام کردند که این حادثه ناشی از یک «حادثه فنی» در هنگام شروع تولید بوده است.بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه ازبکستان اعلام کرد که هیچ شهروند ازبکستانی در میان مجروحان این انفجار وجود ندارد. سفارت ازبکستان در «دوحه» دائماً با وزارت کشور قطر و سایر مقامات ذیربط در ارتباط است.
11:09 - 2 تیر 1405