15 فروردین 1405

هشدار فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا درباره تعرض دشمن علیه زیرساخت‌ها

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند و همچنین زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهيم داد.
هم کره شمالی و هم روسیه اخیرا گفته اند سلاح هسته ای ما باعث جلوگیری از حمله به زیر ساخت و کشورشان شده.علت تعلل مقامات نظامی و سیاسی کشور در این شرایط خطیر که دشمن تهدید به زدن زیر ساختها و سرمایه های ملی مردم ایران کرده در دستیابی به سلاح اتمی و هیدروژنی چیه؟منتظرید چی دیگه بشه؟
23:38 - 15 فروردین 1405

15 واکنش
2084 بازدید



1 پاسخ

@user17724480082716 فروردین 1405
در پاسخ به و
با چیچی سلاح هسته ای بسازن ؟؟؟؟؟