قاعدتا این اطلاعیه باید برا طرف مقابل باشه، و اطلاعیهها و هشدارهای اونا هم برا ما، اما مسئولین ما توی فضای مجازی متعلق به دشمن با خط سفید توییت میزنن، اما ما حتی از دریافت هشدارهای دشمن برای فرار از مناطقی که قراره بمبارون بشه هم محرومیم !!!
هر موقع اینترنت وصل شد بگرد ببین حتی یه هشدار پیدا میکنی که قبل از حمله داده باشن، من از سال ۸۳ تا الان اینجام و حتی یه بار هم هشداری ندیدم، فقط حمله و بمباران