کشف ۴۰۰ هزار میلیارد تومان کالای احتکاری در شرق تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۴ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال کالای احتکاری و قاچاق در اجرای طرح تشدید برخورد با محتکران و قاچاقچیان طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۳۸ خودروی شوتی نیز توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار دلاور القاصی‌مهر با اشاره به اجرای تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور در زمینه مقابله با قاچاق و احتکار کالا اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران طی یک هفته گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند ۳۸ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.وی افزود: در جریان این عملیات‌ها، مقادیر قابل توجهی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شامل ۱۰۳ تن نهاده دامی، ۸۰۰ تن کود شیمیایی، ۱۱۳ هزار و ۹۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی، ۱۵ هزار لیتر مشتقات سوختی و ۱۴ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم گرانول و مواد پلاستیکی کشف شد.فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: همچنین ۵۴۷ هزار و ۷۶۵ قطعه انواع لوازم یدکی، ۱۲ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم مکمل ورزشی، ۵۲ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز، ۶ هزار و ۸۸۰ کیلوگرم انواع چوب، ۶ هزار و ۲۴۰ متر پارچه، یک هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم کاغذ، دو دستگاه فلزیاب، ۲ هزار جفت کفش و صندل، ۸۷۵ قلم لوازم‌التحریر و ۸ هزار و ۵۲۰ عدد دوک نخ از متخلفان کشف و ضبط شد.
القاصی‌مهر با تأکید بر تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق و احتکار کالا تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده براساس نظر کارشناسان بیش از ۴ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال برآورد شده است.وی خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده‌های قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. فرماندهی انتظامی با هرگونه اقدام سودجویانه که موجب اخلال در بازار و تضییع حقوق مردم شود، قاطعانه برخورد خواهد کرد.#قاچاق#احتکارکال#لوازمـیدکی
11:34 - 17 خرداد 1405
استان ها
تهران

2 بازنشر2 واکنش
37٫6k بازدید



5 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌UltraMaxProPlus‌
@UltraMaxProPlus17 خرداد 1405
و طبق معمول، خبری از نام و عکس محتکران و مجرمان نیست...!بنازیم به فهم و شعور مسؤولان این قوه‌ی قضاییه👎خلخالی روحت شاد که نیستی ببینی چطور از سر و کول مملکت همه جور دزد و خائن و جاسوس و رانتخوار و فاسد و محتکر و مدیران غرب‌لیس مزدور أجنبی و... بالا می رود

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی یار‌
@Mahdiyaran31317 خرداد 1405
در پاسخ به
احتکار برای همه بده جز خودروسازان که به بهانه ناموجود بودن کوچکترین قطعه ده ها هزار خودرو احتکار میکنن، مسئولین قوه قضائیه مردم کر و لال و کور نیستن

@Smre51917 خرداد 1405
در پاسخ به
به نام خدا جناب اژه ای مماشات با مفسدین اقتصادی، باعث مشکلات اقتصادی ویژه ای برای مردم شده است. نمونه بارز آن فساد اخلاقی بین جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی، که منجر به پایین آمدن آمار ازدواج به تبع آن روی آوردن به ارتباطات نامشروع، بی حجابی، بی عفتی و.. می باشدهمه مثالی از حق الناس است خود دانید

@user17775665253317 خرداد 1405
در پاسخ به
تیتر زده ۴۰۰ هزار میلیارد "تومان" کالای احتکاری کشف شده. ینی ۳ درصد کل تموم بودجه مملکت! گفتم مگه میشه. اومدم خبرو بخونم دیدم زده ۴۱۴۷ میلیارد "ریال"ینی ۴۱۴ میلیارد تومن! جدی تو این خبرگزاری چه خبره؟ سردبیری ویراستاری هیچکی نیست؟؟ این چه طرزخبررسانیه آخه؟

@user17295689645717 خرداد 1405
۴۰۰هزارمیلیاردتومنکجا۴هزارو۱۴۷میلیاردریال کجاچه تیتریه