سیستم بلاک:چرا یک نفر باید این امکان روداشته باشه که همه رو بلاک کنه و بعد هر اراجیفی خواست داخل خبرگزاری بنویسه؟طرف میاد میگه مثلا مردم کل کهکشان راه شیری باید اعدام بشن بعد با اکانت های دیگه ی خودش و دوست و اشنا لایک و کامنت مثبت میذاره. بقیه هم بلاکن حتی واکنش هم نمیشه بذارن
14:15 - 1 بهمن 1404

1 واکنش
135 بازدید