7 فروردین 1405

مالکی: می‌توان سالانه ۸۰ میلیارد دلار از تنگه هرمز درآمد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، گفت: با تدوین قانون جامع برای دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری، می‌توان سالانه تا ۸۰ میلیارد دلار برای ایران درآمد ایجاد کرد.
بحث درآمد داشتن شما نیستمهم اینه که ما چقدر میتونیم ازش سود ببریم!مهم اینه که این پول چطور خرج میشه!تو شهر های ما مترو میزنید یا تقدیمش میکنید به نیابتی ها؟
12:07 - 7 فروردین 1405

11 واکنش
1623 بازدید