رهبر سناتورهای دموکرات آمریکا چاک شومر خبر داد که قانونگذاران این حزب برای چهارمین بار از زمان آغاز جنگ با ایران، «برای توقف جنگ و مهار ترامپِ از کنترل خارجشده، رأیگیری خواهند کرد.»
مسئولین محترم اگر توافق کردین و جنگ رو یهویی تموم کردین به ما هم بگین ! بین زمین و هوا موندیم!!!بدونیم این جنگم تموم شد چند ماه دیگه هم باید منتظر بعدی باشیم !هی لفظ میاین و رجز میخونین حرفای اونا رو تکذیب میکنین ، تهش هم مذاکره و پایان جنگ و ... !!! سیس عقاب در رفتار ، سس خرسی در عمل !!!
صدرصد پشت پرده توافق هایی شده چون هنوز قالیباف ترور نشده دشمن امید داره بعد جنگ فشار اقتصادی ناشی ازجنگ و بیکاری وتورم باعث لبریز شدن صبر مردم وشورش و درگیری داخلی بشه