آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز سال 1404 در استان تهران
نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در تمام ایام سال مطابق با دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی اجرا می‌شود، اما در ایام خاصی مانند ماه مبارک رمضان و عید نوروز، به دلیل افزایش تقاضا و جابجایی مواد پروتئینی، این نظارت‌ها تشدید می‌شود و در استان تهران امسال ۱۹ تیم ثابت و ۲۷ تیم سیار با حضور ۶۰ دکتر دامپزشک و 41بازرس بهداشتی، نظارت برتولید،بسته بندی، حمل و نقل و عرضه مواد پروتئینی را بر عهده دارند.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران از مسئولان قضائی استان ،نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی استان تهران به دلیل همکاری و حمایت از نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی تشکر کرد و تأکید نمود که این همکاری‌ها نقش مهمی در تأمین سلامت و بهداشت عمومی ایفا می‌کند و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت سفره مردم خط قرمز دامپزشکی استان تهران بوده و با هرگونه تخلفات و موارد عدم انطباق بهداشتی فرآورده های خام دامی مطابق ضوابط برخورد قانونی به عمل می آید.
17:36 - 1 مارس 2025

162 بازدید