بله، در اثر اجرای نفتاهمنامه ذلت، تنگه هرمز رو دادند رفت، حالا امریکا سلطان تنگه عمان هست و اسکورت میکنه و عوارضی میگیره. باید بهش زنگ زد و التماس کرد چند تا سهمیه کشتی به ما هم بده.
@user17091003150778756412 ساعت پیشدر پاسخ بهبله، در اثر اجرای نفتاهمنامه ذلت، تنگه هرمز رو دادند رفت، حالا امریکا سلطان تنگه عمان هست و اسکورت میکنه و عوارضی میگیره. باید بهش زنگ زد و التماس کرد چند تا سهمیه کشتی به ما هم بده.
@user17091005883049008462 ساعت پیشدر پاسخ بهمهم:دوستان خواهش میکنم از این به بعد برای کسی که خود را شاهزاده می نامد از لفظ "شاشزاده" استفاده کنید و طرفدارانش را "طرفداران شاشزاده" بنامید
@user17091009305560655471 ساعت پیشدر پاسخ بهامریکا بی خود دست و پا میزند و تلاش بیهوده انجام می دهد
@user17091009305560655471 ساعت پیشدر پاسخ بهامریکا دارد دست و پا میزند و تلاش ییهوده انجام می دهدامریکا شکست خورده ای که دارد ورشکسته میشود اما ادای طرف پیروز را در می اورد
@user1776669718331 ساعت پیشدر پاسخ بهجنگ تنگه در پای میز مذاکره این سوال پاسخی میخواهد آنهم اینکه وقتی تنگه بمدت ۶۰ روز طبق توافق تنگ نیست و رفت آمد در آن جریان دارد چرا آمریکا تلاش میکنه کریدوری در ساحل عمان برای عبور کشتیها درست کند؟سوال روی سوال :آیا بخاطر کشتیهای اسرائیل است که احتمال میدهد بعدا ایران اجازه عبور به آنها ندهد؟نمایش گزارش
@H_Azimnezhad1 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی به عمان که زبونش رفته بود تو ... رو میدید، اعتماد به نفس ندارید و همیشه خودتونو زیرمجموعه کدخدا میدونید همین میشه 😡 عمان !! تو کجا بودی ؟! خاک بر سر مسئول ذلیل و بدبخت
@A110_M3131 ساعت پیشدر پاسخ بهاتفاقات رخ داده و در حال وقوع شاهد عینی برای فهم کلام رهبر عزیز وقتی می فرمایند مدیریت (انحصاری) تنگه هرمزعلی الاصول😭😭
@Sarbazevelayatmadar1 ساعت پیشدر پاسخ بهاقای قالیباف و پزشکیان و عراقچی زبانتان کجا رفته . چرا جواب نمیدید ؟؟؟؟؟؟
@user1775812328771 ساعت پیشدر پاسخ بهعمان می تونه نوار ساحلی خودش در اختیار کشتی ها بده عمق اب سمت عمان بیشتراز سمت ایرانه حالا ما کشتی سمت عمان بزنیم تجاوز به کشور دوست و برادر عمانه ،نزنیم بستن تنگه هرمز بی معنی