زورشون به ایران نمیرسه، عقدۂ اخراج زده به سرشون!!!
@user170910070393365598813 خرداد 1405دیپلمات چیه کویت جزیی از ایران هست یک فرماندار برای اونجا انتخاب میکنیم میفرستیم زیر نظر استان خوزستان اداره بشه ولی قول بدن بچه های خوبی باشند. آمریکایی ها هم جهت اینکه خلیج فارس نجس نشه منتقل میکنیم خلیج خوک ها طعمه کوسه بشوند .البته کوسه ها مبتلا به هاری خواهند شد!!بیچاره کوسه ها!!
@Akhlaghi5413 خرداد 1405در پاسخ بهاگر اون دفعه که چند نفر از ملوانان عزیز ما رو گرفتن یک گوشمالی حسابی به این کویتیها میدادیم دیگه از این غلطها نمی کردن که دیپلماتهای ما رو عنصر نامطلوب بخوانن
@user17229398535113 خرداد 1405در پاسخ بهفقط یک چیز جوابه، اونم گرفتن خاک کویت و پاکسازی اون منطقه از عناصر نامطلوب.
@user17778449071413 خرداد 1405در پاسخ بهفورا همه دیپلماتهای کویت را اخراج کنید.ما رابطه با این کشور ها که دستشان به خون مردم کشور الوده است.نمی خواهیم.تقصیر خودمان است زیادی به اینها بها دادیم.دولتی هم که بخواهدبا این کشورهای عربی واذربایجان رابطه دوستانه داشته باشد دشمن مااست انرا هم نمی خواهییم.
@user170910068737005629313 خرداد 1405در پاسخ بهآخه کویت در پیت به درد چه میخوره که به یه عده ای حقوق میدید تا اونجا باشن و به عبارتی به درد سفارت زدن هم نمیخوره
@Gonjeshk_darandeh13 خرداد 1405در پاسخ بهاحساس میکنم امشب پهپادهای سرگردان قراره یه سری به کویت بزنن
@user17091058512213 خرداد 1405در پاسخ بهایران هم در پاسخ کشورهای کویت، امارات، قطر، عربستان، رو کشورهای متخاصم بنامد.
@user17757457877213 خرداد 1405در پاسخ بهاین خاندان های حاکم بر کشورهای عربی، زمین و آسمان و تجهیزات و منابعشون رو در اختیار آمریکا قرار دادند...یعنی مشارکت در جرم تجاوز های صورت گرفته به ایران.چرا باید امنیت کاخ ها و زیر ساخت هاشون رو تامین کنیم؟؟؟هر حمله ای از این کشورها صورت می گیره باید خودشون عواقب سنگینش رو برعهده بگیرن.
@Fereshteh_rajabi13 خرداد 1405در پاسخ بهمعلوم است اینکه میگفتند رهگیری شد و درد نداشت، رهگیری نشده و بدم درد داشت.
@Sarbazevelayatmadar13 خرداد 1405وقتی پاسخ ضعیف و پشیمان کننده نباشد نتیجه میشود این . دولت ما با بی تدبیری و جلوگیری از پاسخ قاطع تر سپاه به بهانه مذاکرات باعث ذلت و خواری مردم ایران شده
@Sarbazevelayatmadar13 خرداد 1405در پاسخ بهدیپلمات های ما در تور ذلالتی افتاده اند که خودشان در مذاکره پهن کرده بودند
@soma11013 خرداد 1405در پاسخ بهشایسته است چهار دیپلمات شیخ نشین کویت عنصر نامطلوب و از کشور اخراج شوند هرچند حاکم دست نشانده شان هم عنصر نامطلوب است
@Daeichin13 خرداد 1405ای کویت نامرد و نانجیبهم در زمان صدام به ما خیانت کردی و هم الان آن را تکرار کردیبخدا نباید یک قطره نفت هم صادر کنه