@al_aghsa25 فروردین 1405مذاکره با دزدان دریایی هیچ نتیجه ندارد ،کسی حق نداره یک قدم از غنی سازی و حق حاکمیت ایران در تنگه عقب بشیند،امریکا باید شکست بپذیرد غرامت بدهد،دفعه قبل شروط قبل مذاکرات اتش بس در لبنان و ازادسازی دارای های ایران بود،که نادیده گرفته شد، امریکا به دنبال یک پیروزی بر سر میز مذاکره و خروج بی هزینه است
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_31325 فروردین 1405سید جانعلی کاظمی از علمای پاکستان:
یک معجزه در پاکستان و هندوستان شده است و اهل سنت به نزد شیعیان میآیند و میگویند ما را حلال کنید/ بسیاری از علما شیعه شدهاند و میگویند تحت تبلیغات دروغین سعودیها فکر میکردیم شما و اسرائیل یکی هستید و حالا فهمیدهایم سعودیها با اسرائیل هستند١ MB
@user17525535681525 فروردین 1405تعليقًا علىبقول بلینکن هیات امریکایی اصلا متوجه نیست ایرانی ها چی میگن.فقط حرف دروغ خودشونو مدام تکرار میکنن.بمب هسته نداشته باشه....مگه داریم؟ فتوا داریم که نداشته باشیم
@Velayat434025 فروردین 1405تعليقًا علىيطلبمنع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار
سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علیالخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.
قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور
100010٬000
@Gonjeshk_darandeh25 فروردین 1405تعليقًا علىمن نمیدونم این منبع ارشد مطلع کشور چرا این موضوع به خبرگزاری های خودمون نمیگه؟
@al_aghsa25 فروردین 1405تعليقًا علىالان گشنه گداهای عنتر نشنالی میریزن اینجا میگن بدبخت شدیم ،مردیم از گشنگی بدیم برود اورانیوم به چه کار میاد ،تنگه به چکار میاد
@PejeshkeAbodani25 فروردین 1405تعليقًا علىیه جوری قیمت اینترنت بالا رفته که انگار من بودم از ونس خواهش کردم با توقف غنی سازی ۵ ساله و تحویل اورانیوم موافقت کنه! شما که رفتید شنبه میخواستید اورانیوم بدید و سر تعطیلی نیروگاه های هسته ای به مدت ۲۰ سال به تفاهم نرسیدید؛ ما مردم چرا باید تاوانشو با قطع اینترنت بدیم؟ اونم که دارید وا میدید...
@Vwahid25 فروردین 140520 سال مذاکره وتحریم و جنگ و در نهایت قراره 20 سال هسته ای تعطیل بشهفقط موندم چطوری قراره ما رو قانع کنن
@ali_mousavi25 فروردین 1405تعليقًا علىفکر نمی کنم در این چند روز تغییری در دیدگاه دو طرف ایجاد شده باشه
@poyan136925 فروردین 1405تعليقًا على🔴خیلی به قدقد های ترامپ توجه نکنید پیش شرط های ایران ام قراره اجرا کننحتی آتش بس در لبنان
@user1775643798525 فروردین 1405تعليقًا علىمتأسفانه در سطح جامعه در مورد سلامتی رهبر معظم انقلاب شایعات زیادی در حال رد و بدل شدن هستش بهتر هست مثل جنگ دوازده روزه که رهبر فقید انقلاب با پیام ضبط شده تصویری باعث امید در جامعه شدند آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای هم با پیام تصویری ضبط شده و شرح وضعیت موجود باعث امید در جامعه شوند
@user170910001007142102325 فروردین 1405تعليقًا علىسلام مذاکره اشتباه است اگر اورانیوم را تحویل دهیم ترس از حملات اینده اسراییل می شکند وباعث ضرر می شود بهترین شکل، مقاومت است مطمئن باشید یک وعده غذا میخوریم ولی تسلیم امریکا نشوید