رویترز: مذاکرات ایران و آمریکا احتمالا زمانی بین جمعه تا یکشنبه برگزار خواهد شد

رویترز به نقل از منابع مطلع خبر داد که آمریکا و ایران ممکن است آخر هفته یا اوایل هفته بعد به میز مذاکرات اسلام‌آباد بازگردند.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ رویترز امروز به نقل از پنج منبع گزارش داد که هیات‌های مذاکره‌کننده آمریکا و ایران احتمالاً اواخر این هفته به اسلام‌آباد بازخواهند گشت.طبق این گزارش، یک منبع که در مذاکرات درگیر بوده، گفت که تاریخ هنوز قطعی نشده، اما دو طرف ممکن است در پایان این هفته (تا یکشنبه بر اساس تقویم میلادی) به میز مذاکره بازگردند.به گزارش رویترز، یک منبع ارشد ایرانی گفت که هنوز تاریخ قطعی تعیین نشده و هیات‌ها جمعه تا یکشنبه را خالی گذاشته‌اند. به گفته منبع اول، پیشنهادی برای بازگرداندن نمایندگان دو کشور به منظور از سرگیری مذاکرات، با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته شده است.دو منبع پاکستانی گفتند که اسلام‌آباد در حال رایزنی با دو طرف درباره زمان دور بعدی مذاکرات است.
12:12 - 25 فروردین 1405
بین‌الملل
آمریکا و اروپا
غرب آسیا

4 بازنشر10 واکنش
26٫8k بازدید



29 پاسخ

@Terita25 فروردین 1405
در پاسخ به
ت
تریتا

@Terita  •  14 اسفند 1404

مطالبه

افزایش بودجه نظامی کشور ضروری است

با توجه به شرایط امروز کشور که تمام جبهه ی استکبار با بودجه های نظامی تریلیون دلاری و تجهیزات بسیار پیشرفته قصد از پا انداختن مدافعان‌مان را دارند واجب است توجه بیشتری به بخش نظامی شده و سهم بیشتری از بودجه کشور به آن اختصاص یابد.

بودجه کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@al_aghsa25 فروردین 1405
مذاکره با دزدان دریایی هیچ نتیجه ندارد ،کسی حق نداره یک قدم از غنی سازی و حق حاکمیت ایران در تنگه عقب بشیند،امریکا باید شکست بپذیرد غرامت بدهد،دفعه قبل شروط قبل مذاکرات اتش بس در لبنان و ازادسازی دارای های ایران بود،که نادیده گرفته شد، امریکا به دنبال یک پیروزی بر سر میز مذاکره و خروج بی هزینه است

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز جنگ نرم‌
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_31325 فروردین 1405

سید جانعلی کاظمی از علمای پاکستان:

یک معجزه در پاکستان ‌و هندوستان شده است و اهل سنت به نزد شیعیان می‌آیند و می‌گویند ما را حلال کنید/ بسیاری از علما شیعه شده‌اند و می‌گویند تحت تبلیغات دروغین سعودی‌ها فکر می‌کردیم شما و اسرائیل یکی هستید و حالا فهمیده‌ایم سعودی‌ها با اسرائیل هستند
۱ MB

@user17525535681525 فروردین 1405
در پاسخ به
بقول بلینکن هیات امریکایی اصلا متوجه نیست ایرانی ها چی میگن.فقط حرف دروغ خودشونو مدام تکرار میکنن.بمب هسته نداشته باشه....مگه داریم؟ فتوا داریم که نداشته باشیم

تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
@Velayat434025 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
شیعه عاشق ولایت

@Velayat4340  •  1 فروردین 1405

مطالبه

منع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار

سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علی‌الخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.

قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌گنجشک درنده‌
@Gonjeshk_darandeh25 فروردین 1405
در پاسخ به
من نمیدونم این منبع ارشد مطلع کشور چرا این موضوع به خبرگزاری های خودمون نمیگه؟

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei25 فروردین 1405
در پاسخ به
خدا رحم کنه باز دوباره شروع شد.

@al_aghsa25 فروردین 1405
در پاسخ به
الان گشنه گداهای عنتر نشنالی میریزن اینجا میگن بدبخت شدیم ،مردیم از گشنگی بدیم برود اورانیوم به چه کار میاد ،تنگه به چکار میاد

تصویر نمایه‌ی ‌پزشک آبادانی(اخبارگوی سابق)‌
@PejeshkeAbodani25 فروردین 1405
در پاسخ به
یه جوری قیمت اینترنت بالا رفته که انگار من بودم از ونس خواهش کردم با توقف غنی سازی ۵ ساله و تحویل اورانیوم موافقت کنه! شما که رفتید شنبه میخواستید اورانیوم بدید و سر تعطیلی نیروگاه های هسته ای به مدت ۲۰ سال به تفاهم نرسیدید؛ ما مردم چرا باید تاوانشو با قطع اینترنت بدیم؟ اونم که دارید وا میدید...

@Vwahid25 فروردین 1405
20 سال مذاکره ‌و‌تحریم و جنگ و در نهایت قراره 20 سال هسته ای تعطیل بشهفقط موندم چطوری قراره ما رو قانع کنن

تصویر نمایه‌ی ‌علی موسوی‌
@ali_mousavi25 فروردین 1405
در پاسخ به
فکر نمی کنم در این چند روز تغییری در دیدگاه دو طرف ایجاد شده باشه

تصویر نمایه‌ی ‌Sourena‌
@Sourena25 فروردین 1405
در پاسخ به
اینترنت رو وصل کنید وگرنه باید پس فردا با مردم معترض مذاکره کنید

@Bloos25 فروردین 1405
در پاسخ به
مردم روزهای عمرشون رو هی منتظر بشینن که آقایون هی برن و بیان و مفت بخورن و بچرخن و برای هم شاخ و شونه بکشن. #اینترنت رو وصل کنید مردم به زندگیشون برسن.

تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136925 فروردین 1405
در پاسخ به
🔴خیلی به قدقد های ترامپ توجه نکنید پیش شرط های ایران ام قراره اجرا کننحتی آتش بس در لبنان

@user1775643798525 فروردین 1405
در پاسخ به
متأسفانه در سطح جامعه در مورد سلامتی رهبر معظم انقلاب شایعات زیادی در حال رد و بدل شدن هستش بهتر هست مثل جنگ دوازده روزه که رهبر فقید انقلاب با پیام ضبط شده تصویری باعث امید در جامعه شدند آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای هم با پیام تصویری ضبط شده و شرح وضعیت موجود باعث امید در جامعه شوند

@user170910001007142102325 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام مذاکره اشتباه است اگر اورانیوم را تحویل دهیم ترس از حملات اینده اسراییل می شکند وباعث ضرر می شود بهترین شکل، مقاومت است مطمئن باشید یک وعده غذا میخوریم ولی تسلیم امریکا نشوید

@Bambo25 فروردین 1405
در پاسخ به
آخرتیم هست، روز حساب پس دادن هم هست . پل صراط

تصویر نمایه‌ی ‌وحید‌
@Vatan_Doost25 فروردین 1405
در پاسخ به
خطر ترور ۹۹٪ توسط موساد.اگه اختلاف‌ها هست رفتن برای چیه؟